بلغارستان کجاست ؟

کشور بلغارستان بسیار زیباست و با داشتن جذابیت هایی مانند سواحل بی نظیر و کوه های سرسبز به راحتی هر گردشگری را به سوی خود جذب می کند. با من همراه باشید تا با فرهنگ کهن و مدرن این کشور زیبا بیشتر آشنا شویم و با تور بلغارستان همراه شویم.

بلغارستان در جنوب شرقی اروپا قرار دارد و زبان رسمی آن بلغاری است. واحد پول این کشور لِف است. شهر صوفیه پایتخت آن است و دین بیشتر مردم آن مسیحی است. آب و هوای این کشور سرد و کوهستانی است ولی مناطقی که در مجاورت دریای سیاه قرار گرفته اند از آب و هوای معتدل تری برخوردار هستند. سایر شهرهای مهم بلغارستان عبارتند از: وارنا، روسه، بلگراد، پلوودیف و بورگاس. سوم مارس روز آزادی بلغارستان از حکومت عثمانی است، این روز مهم ترین روز در تقویم آنان است و تعطیل می باشد. همچنین روز بیست و دوم سپتامبر که مصادف با روز استقلال بلغارستان است نیز تعطیل می باشد. برای حمل و نقل اصلا نگران نباشید چرا که در تمام شهرها تاکسی های شخصی، اتوبوس برقی و مینی بوس و اتوبوس معمولی برای حمل و نقل عمومی افراد در نظر گرفته شده است. رنگ تاکسی ها در بلغارستان اکثرا زرد است و میزان کرایه توسط تاکسی متر مشخص می شود.


findatour بلغارستان ,کشور ,تاکسی ,بلغارستان کجاست منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانستنیهای تکنولوژی جدید بهار انقلاب مناقصات پیمانکاری مخابرات پارس نماد آپشن خودرو | دنیای آپشن استار وان موزیک دانلودستان ارزان ترین فروشگاه اینترنتی yoga - pranayama - karma - meditation