مردم بلغارستان مردمی مهربان و دوست داشتنی هستند وقتی که با تور بلغارستان راهی این کشور می شوید جذب رفتار مهربانانه ی آنها خواهید شد. جمعیت این کشور بیش از هفت میلیون نفر می باشد که بیشترین رشد منفی جمعیت در جهان را دارد. مردم در اینجا اهمیت زیادی به زیبایی ظاهری و لباس پوشیدن می دهند، آنها لباسهای معمولی و پوشیده به تن می کنند. اگر در طول سفر یا اقامت خود به منزل یک بلغاری دعوت شدید پسندیده است که برای کودکان آن خانواده هدیه ای ببرید و یا از کشور خود سوغاتی به همراه داشته باشید. دادن پول به عنوان هدیه در بلغارستان امری ناشایست است.

رفتار مردم در اکثر موارد گرم و صمیمانه است و اگر کمی زبان بلغاری بتوانید صحبت کنید آنها بسیار شاد خواهند شد. بلغاری ها به هنگام ملاقات با شخصی به او دست می دهند و بوسیدن صورت در این کشور زیاد مرسوم نیست. در مکانهای عمومی کشیدن سیگار ممنوع است و فضایی خاص برای افراد سیگار در نظر گرفته شده است.


findatour کشور ,بلغارستان ,مردم ,بلغاری ,مردم بلغارستان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان دانلود طراحی سایت / سئو سایت / تبلیغات گوگل دیانا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان فروشگاه ایران مارکت سنتر کیف و کفش سارا