یکی از شهرهای زیبای کشور تایلند پاتایا است که وقتی با تور تایلند سفر می‌کنید به این شهر می‌آیید. پاتایا در جنوب شرقی بانکوک قرار گرفته است و فاصله این شهر تا پایتخت تایلند، حدود 170 کیلومتر است. زیبایی‌های پاتایا هر گردشگری را برای تماشا وسوسه می‌کند. جاذبه‌های دیدنی و تفریحات این شهر به‌راحتی وقت شما را در سفر پر می‌کنند. در این مطلب از وبلاگ تصمیم گرفته‌ام تا بهترین دیدنی‌های پاتایا را برایتان بازگو کنم تا از سفرتان با تور تایلند لذت بیشتری ببرید.

مینی سیام : به مرکز شهر پاتایا بیایید تا مجموعه‌ای زیبا و کامل از آثار باستانی و تاریخی مشهور کشورهای جهان را یکجا ببیند. این سومین نمونه از این نوع است و در هلند و تایوان هم مینی سیام دیده‌ام. در پاتایا 100 مدل مینیاتوری با مقیاس 1:25 ساخته شده است.

 

مینی سیام پاتایا

جزیره مرجان : یکی از دیدنی‌ترین مکان‌هایی که در پاتایا نباید از دست بدهید همین‌جا است. جزیره مرجان در فاصله 7 کیلومتری پاتایا است و در این جزیره سوار قایق‌های کف شیشه‌ای شوید و مرجان‌های سفید و زیبا را تماشا کنید. سواحل بی‌نظیر جزیره مرجان با شن‌های سفید پوشیده شده است.

باغ استوایی نانگ نوچ : این باغ زیبا یکی از اصلی‌ترین جذابیت‌های پاتایا است که در 18 کیلومتری جنوب شهر قرار گرفته است. برای تماشای باغ استوایی یک روز کامل را در نظر بگیرید و از نمایش‌های سنتی و فرهنگی و نمایش فیل‌های آن لذت ببرید.

معبد مانسانگ وارارام : یکی از مهم‌ترین معابد پاتایا همین‌جا است که در نزدیکی باغ استوایی نانگ نوچ پاتایا قرار گرفته است. این معبد در 12 کیلومتری جنوب پاتایا است و ساختمانی بسیار عظیم دارد. وقتی به دیدن این معبد می‌روید حواستان باشد که پوشش مناسب داشته باشید وگرنه مجبور می‌شوید از لباس‌های نه‌چندان تمییزی که هنگام ورود به شما می‌دهند استفاده کنید.

آکواریوم : آکواریومی عظیم در پاتایا که بیش از 2500 ماهی در 200 نوع گونه، در آن نگهداری می‌شوند. بخش پرطرفدار آکواریوم که خودم حدود دو ساعت در آن بودم تونل است. استخرها و حوض‌های بزرگی نیز در اطراف آکواریوم طراحی شده‌اند که در بعضی از آن‌ها امکان غذا دادن به ماهی‌ها برایتان مهیا است. البته باید غذای ماهی را از همان‌جا ب که به نظر من ارزشش را نداشت و من فقط تماشا کردم.

پارک آبی : وقتی به پاتایا آمدید، در اولین روز اقامتتان به  پارک آبی بزرگ و زیبای آن بیایید. به این دلیل گفتم اولین روز چون بسیاری از مسافران دوست دارند که دوباره به اینجا بیایند ولی زمانی ندارند. پاتایا سه پارک آبی دارد که همه‌ی آن‌ها بی‌نظیر هستند بهترین پارک آبی در منطقه جومتین و دیگری هم در جنوب پاتایا قرار دارد.

 

 

آکواریوم پاتایا


findatour پاتایا ,جنوب ,جزیره ,معبد ,آکواریوم ,پارک ,قرار گرفته ,جزیره مرجان ,جنوب پاتایا ,پاتایا قرار ,استوایی نانگ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پانوراما سجادموزیک(sajadmusic) نیوز خرید کادو تولد اهنگ,فیلم,سریال,خبر تخفیفان فالوور اینستاگرام دانلود آهنگ جدید حمید هیراد ارزانسرای ایرانی مرکز فروش عمده انواع لباس ایرانی زنانه و دخترانه