آشنایی با پایگاه Reaxys و پسورد

 

 پایگاهReaxys امكان جستجو در حوزه شیمی و علوم وابسته را فراهم می اورد. این پایگاه با انجام جستجوهایی منسجم به منظور كشف واكنشها و مواد شیمیایی با طراحی سنتز و منبع شیمیایی طراحی شده است .این پایگاه به دانشمندان شیمی زمان بیشتری برای خلاقیت و ابتكار میدهد و آنها را قادر میسازد تا در دنیای رقابت برای رسیدن به اهداف خود پیشگام باشند . تعامل در این پایگاه با دقت بسیار طراحی و برنامه ریزی شده است تا استفاده پذیری بالایی داشته باشد .

این پایگاه اطلاعات با كیفیت بالا و استثنایی را فراهم می آورد ، اطلاعاتی درباره واكنشهای شیمیایی و سنتز ، داده های كتابشناختی در تحقیقات شیمی آلی ، شیمی معدنی ، تركیبات شیمی آلی فلزی ، ویژگیهای واقعی و غیره.پوشش تاریخی این پایگاه به 1771 تا اكنون می رسد و بنابراین این پایگاه اطلاعات مهم متون شیمی و پروانه های ثبت اختراع را شامل می شود. Reaxys از طریق لینك زیر قابل مشاهده است
میان پایگاه Reaxys . و پایگاه Sciencedirect كنش متقابل وجود دارد كه این قابلیت اكتشاف ساختارهای شیمیایی را بهبود می بخشد . پایگاه Reaxys برای محققان اطلاعات بی نظیری در رابطه با اكتشاف واكنشها و تركیبات داده ها فراهم می آورد و Science دستیابی به متون اصلی مورد اطمینان از قبیل متن كامل مقالات داوری شده و بخشهای كتابهای با تاثیر بالارا فراهم می سازد .

مقاله ای كه در siencedirect منتشر می شود دارای محتوایی غنی است و خواننده را قادر میسازد تا مستقیما به ارزشیابی اهمیت تركیبات ارائه شده در تحقیقش بپردازد . محقق می تواند محتوای مقاله را بصورت مستقیم بفهمد و به محتویات جاری در Reaxys پیوند بزند ، كه باعث می شود هر دونفر یعنی خواننده و محقق به افزایش تولید تحقیقاتی بپردازند.

استفاده كنندگان از پایگاه Reaxys چهار گروه عمده از محققین در رشته های زیر هستند كه شامل موارد زیر هستند :

شیمی سنتز: عمق داده های شیمی موجود در پایگاه امكان خوبی را برای شما فراهم می اورد كه به ارزیابی و طراحی بهترین راه و روش ممكن برای سنتز تركیب مورد نظر خود دست یابید. دانشمندان شیمی سنتز از امكانات سایت بهره مند می شوند.

شیمی دارویی : امكانات چند گانه پایگاه Reaxys از داده های معتبر تجربی فراهم آمده كه با دقت از ژورنالها و پروانه های ثبت اختراع انتخاب شده اند .این پایگاه داده هایی با كیفیت بالا برای دانشمندان علوم زیستی نظیر داروشناسان ، سم شناسان ، زیست شیمیدانان فراهم می آورد.

متخصصان اطلاعاتی شیمی : این پایگاه امكان جستجوی مناسبی را برای شیمیدانان برقرار می سازد كه دامنه تاریخی آن از سال 1771 تا به امروز تحقیقات علم شیمی را شامل میشود .

علم مواد : Reaxys دانشمندان علم مواد را قادر می سازد كه داده های ارزشمند اخیر را كه شامل ویژگیها و ساختارهای شیمیایی و فیزیكی است بدست آورند بنابراین قبل از مراجعه شیمیدانان به ازمایشگاه آنها بهتر میتوانند ویژگیهای یك ماده جدید را پیش بینی كنند و تخمین بزنند.

.

==================================================

هزینه پسورد جهت دسترسی مستقیم 3 ماه به پایگاه ریکسیس 100 هزار تومان می باشد

هزینه پسورد جهت دسترسی مستقیم 6 ماه به پایگاه ریکسیس 180 هزار تومان می باشد

هزینه پسورد جهت دسترسی مستقیم یکساله به پایگاه ریکسیس 350 هزار تومان می باشد

 

برخلاف اکثر سایت ها که اتصال به پایگاه ریکسیس را به وسیله سیستم های واسط و با سرعت خیلی کم برقرار و به می رسانند

اکانت های ما برای ورود و لاگین به سایت اصلی  reaxys.com می باشد

و دارای سرعت بالا و دسترسی فول و کامل به تمام بخش های ریکسیس می باشند.

=========================================

 

هزینه  پسورد را با توجه به تعداد پسورد های  درخواستی  از یکی از دو روش زیر اقدام به پرداخت کنید:

سپس زمان و مبلغ واریزی را به ایمیل  maghalehisi2013@gmail.com ارسال بفرمایید

 

روش 1: از طریق درگاه بانک سامان ( با همه ی کارت های عضو شتاب قابل پرداخت است)

برای پرداخت آنلاین فرم زیر پر نمایید سپس روی پرداخت کلیک نمایید

 

 

روش 2 : کارت به کارت به کارت بانک ملی به شماره   6037998130100984 به نام امین دلاور 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

برای  مشاوره با این شماره (09357650409 دلاور ) در تماس باشید

یا با ایمیل : MAGHALEHISI2013@GMAIL.COM 

 


پسورد برای دانلود مقالات isi پایگاه ,شیمی ,reaxys ,فراهم ,داده ,پسورد ,پایگاه reaxys ,پایگاه ریکسیس ,هزینه پسورد ,هزار تومان ,دسترسی مستقیم ,باشد هزینه پسورد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اینجا زیبایی را درک کن گرمی موزیک ●▬▬▬▬๑۩ ✎ کتاب مبین ✎ ۩๑▬▬▬▬▬● هر چی بخوای شیراز مووی | دانلود رایگان فیلم گروه تلگرام مشکین شهر گروه تلگرام مشگین شهر گروه تلگرام خیاو چت خیاوگپ خیاو مشکین اوشاغلاری مشگین اوشاخلاری بزنگ | بازار کومباین آموزش طراحی سایت