ویژه کفش دخترانه Asena

کفش دخترانه Asena، طراحی و کیـفیت بی نظیر. عرضه شده در سایزهای 37 تا 40. فوق العاده سبک و راحت . گرما و راحتی را در فصل زمستان به پاهای خود هدیه کنید‏.‏ این کفش دخترانه با رویه جنس اشبالت، انتخابی مناسب برای گرم و راحت نگه داشتن پاهایتان می باشد. کفش دخترانه Asena، ساده و مناسب برای استفاده روزانه و محیط‌ های اداری است. زیره آن پلاستیک(PU) فشرده مستحکم می‌باشد که مناسب برای استفاده در سطوح سخت و مقاوم در برابر سرما و گرماست.این مدل با شلوار جین و کتان بسیار مناسب خواهد شد. کفش دخترانه Asena از جنس اشبالت بوده و دارای زیره ای محکم و مقاوم در برابر سطوح سخت و سرما و گرما می باشد.این کفش دخترانه شیک برای فصل پاییز و زمستان طراحی شده و با توجه به کیفیت جنس راحت و مقاوم است. »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید .

 

روش : برای پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 38000 تومان


یارنما دخترانه ,کلیک ,asena ,مقاوم ,دخترانه asena ,مناسب برای ,کلیک کنید ,برای استفاده ,دخترانه asena، منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کیو آر ایکس: خرید هاست، خرید سرور مجازی و سرور اختصاصی خرید دامنه و لاینسس آموزش،پژوهش،مهندسی عمران P 3 0 - N E T سایت اینترنتی چیمی نگاه به زیبایی اخبار مرکز آموزش های عالی آزاد خبر دنیای قهوه