چاپ استیکر و لیبل را به صورت آنلاین انجام داده و به برچسب های خود طرح های جدیدی بدهید. این شرکت چاپ لیبل با چاپ استیکر ارزان این شرایط را فراهم آورده است تا شما مرغوب ترین و همینطور زیباترین طرح لیبل را به هر منظوری داشته باشید. ما می توانیم با طراحی منحصربفرد ترین هولوگرام ها و برچسب های امنیتی کالای شما را از هر گونه سوء,استفاده در امان داشته و به کالای شما هویت و شناسنامه دهیم. چنانچه شما می خواهید لیبل یا همان استیکر را در ابعاد بسیار ریز و یا خیلی بزرگ داشته باشید بهتر است به شرکت ما اطمینان کنید.

چاپ استیکر و لیبل

لیبل یا همان Sticker در واقع کاغذی است که بر روی یک طرف آن هرگونه طرح و نوشته ای چاپ شده و توسط طرف دیگر که لایه ای چسبی وجود دارد به هر سطح دلخواهی چسبیده می شود. لیبل ها یا استیکرها تنوع بسیار فراوانی دارند که مطابق با نوع استفاده و کاربر می تواند در هر سایز و هر طرحی به چاپ برسد، از انواع لیبل ها می توان به لیبل های پی وی سی، مات، براق، شیشه ای و البته برچسب های امنیتی با نام هولوگرام، برچسب اموال، لیبل های پشت طوسی و نمونه بسیاری دیگر اشاره کرد.

ابعاد لیبل برای چاپ

چاپ استیکر و لیبل معمولا از سایز یک سانتیمتر در یک سانتیمتر انجام می شود تا ابعاد چند متری اما اصولا در بازارها و شرکت های چاپ لیبل و استیکر طبق هیچ قانونی و قراردادی تفاوتی میان این دو به وجود آمده است به این صورت که کاغذهای با ابعاد A3 و ابعادی کمتر از این مقدار را که پشت چسبدار باشد، لیبل می نامند و اما کاغذهای در ابعاد بزرگ که به هر سطحی قابلیت چسبیدن داشته باشند را استیکر می نامند.

چاپ استیکر آنلاین

امروزه با وجود دستگاه های پیشرفته هرگونه چاپ استیکر و لیبل که به آن وینیل هم گفته می شود به صورت اینترنتی امکان پذیر شده است. پس چنانچه شما متقاضی چاپ استیکر مات، چاپ استیکر شیشه ای اینجا و یا هر نوع استیکر و لیبل دیگری هستید، سفارش خود را به صورت آنلاین وارد کنید تا درخواست شما در اسرع وقت انجام شود.

 

 


استیکر و خدمات استیکر انلاین لیبل ,استیکر ,ابعاد ,برچسب ,داشته ,انجام ,داشته باشید ,صورت آنلاین منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

عکاسی تبلیغاتی شامپو سیر صحت Project ایران فلامنکو