حتما تا به حال نام فردریک کنستانت(Frédérique Constant) به گوش شما رسیده است. فردریک کنستانت در سال 1988 شروع کار خود را در زمینه ساعت های دست ساز لوکس آغاز کرد.
 


این برند حاصل مشارکت زن و شوهری به نام هایAletta bax  و peter stasاست که درشهری از ژنو سوئیس کارخانه ساعت سازی خود را راه اندازی کردند.
نام این برند از نام های پدربزرگ و مادربزرگ این زن و شوهر خوش ذوق الهام گرفته شد.
ارزش واقعی این ساعت های لوکس را میتوان از طریق کیفیت، طراحی، جنس و نحوه تولیدشان درک کرد. این موارد اجزاء کلیدی موفقیت شرکت فِرِدریک است. هریک از ساعت های این برند
 دست ساز اند و به طور حرفه ای با آخرین تکنولوژی از تجهیزات، کنترل می شوند تا دارای بالاترین سطح کیفیت باشند.
در سال ۲۰۰۲ پیتر و همسرش برای تنوع بخشیدن به گروه
 Frédérique Constant برند آلپینا را به مجموعه خود اضافه کردند. آلپینا برند لوکس ساعت مچی های اسپرت است که در سال 1883 بوجود امد اما در سال 2002 پر قدرت و با طراحی های ویژه در زیر مجموعه فردیک قرار گرفت.
فردریک با افتخار در سال 2008 توانست موتورتوربیلن را در کارخانه خود و تنها برای ساعت مچی های برندش تولید و عرضه کند که به گفته خود پیتر این یک جهش در ساعت سازی فردریک است.
اما این برند با اصالت هیچ وقت از پیشرفت دست نمیکشد.در سال 2015 با توجه به تغییر نیازها، شروع به تولید ساعت مچی هوشمند کرد.ساعت های هوشمند این برند ترکیبی از اصالت و مد را به همراه دارد. صفحه نمایش آنالوگ ساعت های هوشمند فردریک چیزی جز زمان را به شما نشان نمیدهد، اما توسط نرم افزاری که روی گوشیتان نصب میشود، اطلاعات دقیقی از میزان خواب یا فعالیت های بدنی در روز را به شما نمایش میدهد.
این برند دست ساز سوییسی امروز جایگاه ویژه خود را درمیان برند های لوکس نگه داشته و توانسته در کشور های مختلف نمایندگی هایی ایجاد کند تا تعداد طرفدارانش را نیز افزایش دهد.


ایران تایمر تنها سایت مرجع ساعت مچی در ایران
www.irantimer.com


سایت تخصصی ساعت مچی ساعت ,برند ,فردریک ,لوکس ,هوشمند ,کنستانت ,فردریک کنستانت ,ساعت سازی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مجله دلتا فروشگاه آوا تصفیه آب دبستان شهید رضا کمالی کردوان علیا وبسایت خبری صدای چورژی کاراته شهرستان بابل همه چی موجوده پابه پا